Flot. Har du det liggende på nettet, så vi andre kan prøve at gå en tur i dit hus?
Hvis du har for meget tid tilovers, må du gerne lave en 3D model af vores hus. Klik på globussen i min profil og find det du skal bruge under "tegninger". (joke)
Det fik jeg aldrig gjort da vi byggede, men jeg lavede i stedet en model i forholdet 1/10. Det gik der rigtigt meget tid med.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Nej ikke endnu, er et stort arbejde, da alt skal være som orginalen, det vil sige, farver på væge, gulve lofter osv, ja selv VVS og el installationer er med, og det er trods alt 240m2 der skal tegnes.
Men en sjov ting ved at tegne sådan noget er, hvor maget kan man egentlig huske omkring ens eget hus. F.kes har jeg lige været uden for og set at jeg ikke har lavet taget helt rigtigt gg det tag der er i midten går højre op end de "to" andre tag.
Men det er nu meget sjovt at sidde og tegne den slags gg og ja når der så skal laves om så kan man meget nemt flytte en væg og se hvordan det så komme til at se ud. Om ikke andet så behøves man ikke kede sig ggg.
Men eftersom du har alle mål på papir, så er det da bare at komme igang, ikke som vi andre der mår rundt med tomstokken gggg
Med varmest hilsner
Allan Madsen
(Er med udvikler af Stokerbot, får ikke løn for det) http://www.brandsby.dk