Håber nogle har nogle gode anbefalinger

http://www.vvs-grossisten.dk/kedler-fast/page3.htmlgodset skrev:er der ingen der ved hvor vi køber en C2 passat compakt billigst,
Her mellem ivrige sælger af deres produkter vil jeg blot påpege at 13år for en kedel absolut ikke er "normalt".levi skrev:13 år er hvad man kan forvente, hvis du syntes det er kort levetid prisen taget i betragtning - så kig på billigere alternativer istedet - levetiden bliver stadig den samme, men forrentningen bedre.
At din egen kedel har klaret den i 30+år er jo fintJOP skrev: Her mellem ivrige sælger af deres produkter vil jeg blot påpege at 13år for en kedel absolut ikke er "normalt".
En alm. pladejerns kedel hvis den bliver behandlet ordentligt og er af en ordentlig kval. holder +30år!
Bare min egen er en HS Tarm fra midt i 70'erne lettere ombygget med renselem og røgvendere- still going strong, og det er endda i betragtning af at den ALDRIG har set en kedel shunt og kører med en kedel temp. på 60°C!
De fleste kedeludskiftninger jeg kender til er begrundet i dårlig udnyttelse og IKKE utætheder eller defekter -bortset fra halmfyr der er et kapitel for sig hvad tæring angår.