Biden eller Trump
-
- Stoker Pro Engel
- 14
- Har takket: 1385 gange
- Blevet takket: 800 gange
Biden eller Trump
Hvad siger I.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
-
- Stoker IV
- 15
- Mit fyr: orlan40kw/woody black star 10 kw
- Areal: ca200+70m2 værksted
- Brændsel: trœ/træpiller jbc 6mm
- Fremviser gerne i postnummer: 7850
- Dagligt forbrug: ca.16 kg
- Årligt forbrug: ca. 4,5 tons
- Geografisk sted: stoholm
- Har takket: 13 gange
- Blevet takket: 16 gange
Re: Biden eller Trump
ingen af de to, en er for gammel og en er ikke rigtig til at stole på efter min meningen,

MED VENLIG HILSEN. FSL
https://stokercloud.dk/v3/#/Frank.2E/main-page

-
- Stoker Pro Engel
- 14
- Har takket: 1385 gange
- Blevet takket: 800 gange
Men alt tyder på at kampen bliver mellem de to så en af dem kommer til at sidde der.Frank sejer larsen skrev: 08 mar 2024 14:13 ingen af de to, en er for gammel og en er ikke rigtig til at stole på efter min meningen,![]()
![]()
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
-
- Stoker VII
- 9
- Mit fyr: Pellx P21 på Salamander A kedel
- Areal: 140 & 60m2 værksted
- Brændsel: Træpiller
- Årligt forbrug: 3-4 ton + 1-3rm
- Har takket: 1 gang
- Blevet takket: 25 gange
Med alt der er sket på det sidste, håber jeg på Trump-Vance. De har italesat, at støtten til Ukraine skal stoppe og de vil i dialog med den russisk administration. Kennedys opbakning og Trumps vilje til at se på den amokløbne vaccine-industri er også vigtigt, set i lyset af de 1000vis af vaccineskader, som er en realitet i de lande hvor m-RNA platformen blev tvunget i folks skuldre. Trump er ligeledes heller ikke specielt glad for Netanyahu, så måske vi kan undgå yderligere eskalering. Tulsi Gabbard siger også god for Trump, hun er reel i min bog.
NATO-ledelsen i Europa er ræd for ham, ganske som den amerikanske dybstat er - så det er et kæmpeplus i min bog. Det taler også til Trumps fordel, at han har en forståelse med Feds ledelse og den økonomiske politik, de ønsker at føre. Alt i alt, når man ser bort fra den vestlige propagandamaskine (hvis man da kan det?), så kan en Trump administration godt gå hen og hive USA væk fra den afgrund, som globalister/neocons i Biden-Harris administrationen konsekvent har prøvet at skubbe hele vesten udover.
NATO-ledelsen i Europa er ræd for ham, ganske som den amerikanske dybstat er - så det er et kæmpeplus i min bog. Det taler også til Trumps fordel, at han har en forståelse med Feds ledelse og den økonomiske politik, de ønsker at føre. Alt i alt, når man ser bort fra den vestlige propagandamaskine (hvis man da kan det?), så kan en Trump administration godt gå hen og hive USA væk fra den afgrund, som globalister/neocons i Biden-Harris administrationen konsekvent har prøvet at skubbe hele vesten udover.
-
- Supporter
- 16
- Mit fyr: RTB
- Areal: 160
- Brændsel: piller + 30 rør solfanger
- Dagligt forbrug: 10 kg.
- Årligt forbrug: 3400 kg.
- Geografisk sted: Svendborg
- Har takket: 88 gange
- Blevet takket: 299 gange
Abort i 9 måned, og drab på nyfødte.PellX21 skrev: 19 sep 2024 16:48 Med alt der er sket på det sidste, håber jeg på Trump-Vance. De har italesat, at støtten til Ukraine skal stoppe og de vil i dialog med den russisk administration. Kennedys opbakning og Trumps vilje til at se på den amokløbne vaccine-industri er også vigtigt, set i lyset af de 1000vis af vaccineskader, som er en realitet i de lande hvor m-RNA platformen blev tvunget i folks skuldre. Trump er ligeledes heller ikke specielt glad for Netanyahu, så måske vi kan undgå yderligere eskalering. Tulsi Gabbard siger også god for Trump, hun er reel i min bog.
Indvandrere der spiser ....
Nej, stop nu.
Kunne han holde sig til fakta, så havde det en gang på jorden.
Best regards
Michael fra StokerCloud Support http://www.nbe.dk/sadan-fungere-stokercloud/
Find manualer her https://www.nbe.dk/manualer-nbe/
Tekniske vejledninger https://www.nbe.dk/tekniske-vejledninger/
Michael fra StokerCloud Support http://www.nbe.dk/sadan-fungere-stokercloud/
Find manualer her https://www.nbe.dk/manualer-nbe/
Tekniske vejledninger https://www.nbe.dk/tekniske-vejledninger/
-
- Stoker XIV
- 17
- Mit fyr: 16 kw blackstar
- Areal: 170m2+55m2 værksted
- Brændsel: træpiller
- Dagligt forbrug: 4 -35 kg
- Årligt forbrug: ca 6000
- Geografisk sted: ejstrupholm
- Har takket: 37 gange
- Blevet takket: 29 gange
Er sølvpapirshatten gledet ned for øjnene?PellX21 skrev: 19 sep 2024 16:48 Med alt der er sket på det sidste, håber jeg på Trump-Vance. De har italesat, at støtten til Ukraine skal stoppe og de vil i dialog med den russisk administration. Kennedys opbakning og Trumps vilje til at se på den amokløbne vaccine-industri er også vigtigt, set i lyset af de 1000vis af vaccineskader, som er en realitet i de lande hvor m-RNA platformen blev tvunget i folks skuldre. Trump er ligeledes heller ikke specielt glad for Netanyahu, så måske vi kan undgå yderligere eskalering. Tulsi Gabbard siger også god for Trump, hun er reel i min bog.
Mvh John
"rigtige mænd kører V8"
"rigtige mænd kører V8"
-
- Supporter
- 17
- Mit fyr: vigas 25 gasogen 2x1200 l akku
- Areal: 240
- Brændsel: gran og fyr og sol
- Fremviser gerne i postnummer: 6900
- Årligt forbrug: 3.5 tons træ pr. år
- Geografisk sted: lidt syd for herning
- Har takket: 304 gange
- Blevet takket: 397 gange
Jeg har svært ved at forstå din tanke. Hvor får du dine nyheder fra? Det er jo helt væk. Min eks. kone ville heller ikke vaccineres mod Corona. Hun syntes det var noget pjat. Men, hun døde af og med Corona. Men, nu er det ikke bare dig. Jeg har venner på FB der er fuldstændig enig med dig. Folk jeg førhen har fået meget god fornuftig snak med. Så lige pludselig kommer de med mærkelige udmeldinger på nettet. Vil ikke diskutere, for at trænge ind til jer, for det har jeg fundet ud af at det kan man ikke med jeres slags. Men, det er mig en gåde i kan tro på alt det vås. Også en gåde at halvdelen af USA vil stemme på en psykopatisk løgnagtig narssisist.PellX21 skrev: 19 sep 2024 16:48 Med alt der er sket på det sidste, håber jeg på Trump-Vance. De har italesat, at støtten til Ukraine skal stoppe og de vil i dialog med den russisk administration. Kennedys opbakning og Trumps vilje til at se på den amokløbne vaccine-industri er også vigtigt, set i lyset af de 1000vis af vaccineskader, som er en realitet i de lande hvor m-RNA platformen blev tvunget i folks skuldre. Trump er ligeledes heller ikke specielt glad for Netanyahu, så måske vi kan undgå yderligere eskalering. Tulsi Gabbard siger også god for Trump, hun er reel i min bog.
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.
-
- Stoker XIX
- 14
- Mit fyr: 24 kw black star semirens
- Areal: 200
- Brændsel: piller
- Fremviser gerne i postnummer: 4261
- Årligt forbrug: 7,2 tons
- Geografisk sted: høve - skælskør
- Har takket: 442 gange
- Blevet takket: 473 gange
PellX21 skrev: 19 sep 2024 16:48 Med alt der er sket på det sidste, håber jeg på Trump-Vance. De har italesat, at støtten til Ukraine skal stoppe og de vil i dialog med den russisk administration. Kennedys opbakning og Trumps vilje til at se på den amokløbne vaccine-industri er også vigtigt, set i lyset af de 1000vis af vaccineskader, som er en realitet i de lande hvor m-RNA platformen blev tvunget i folks skuldre. Trump er ligeledes heller ikke specielt glad for Netanyahu, så måske vi kan undgå yderligere eskalering. Tulsi Gabbard siger også god for Trump, hun er reel i min bog.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
-
- Stoker VII
- 5
- Mit fyr: Ikke udfyldt
- Har takket: 60 gange
- Blevet takket: 108 gange
Hvor er det rart med nogle modsatrettede konspirationsteorier uden dokumentation, tænk hvis vi ikke havde den slags i folden, så ville det ende med indavlPellX21 skrev: 19 sep 2024 16:48 Med alt der er sket på det sidste, håber jeg på Trump-Vance. De har italesat, at støtten til Ukraine skal stoppe og de vil i dialog med den russisk administration. Kennedys opbakning og Trumps vilje til at se på den amokløbne vaccine-industri er også vigtigt, set i lyset af de 1000vis af vaccineskader, som er en realitet i de lande hvor m-RNA platformen blev tvunget i folks skuldre. Trump er ligeledes heller ikke specielt glad for Netanyahu, så måske vi kan undgå yderligere eskalering. Tulsi Gabbard siger også god for Trump, hun er reel i min bog.

Vi sad faktisk den anden dag over aftensmaden og tog en rask lille diskussion om netop de personer som kommer frembrusende med de udokumenterede rabiate meninger. Jeg endte med samme konklusion at disse personer popper op med nogle usaglige = ikke dokumenterede holdninger, for derefter at forsvinde ud i intetheden eller krybe til patten og som tante møge sagde "at pakke sig". Tag f.eks. vores kapel mester for DmD ( Danser med Drenge ) Klaus Kjellerup, han kom også i vælten med de mest mystiske udsagn, vedr. Ukraine sagen, og er efterfølgende blevet helt stum

Vi skal netop have sådan nogle som jer, så er der gratis underholdning, der er ikke noget bedre end at en sådan en person gør sig i standup til en festlig lejlighed og dummer sig, mens jeg sætter mig hen i det brune hjørne og får et billigt grin med et glas rødvin i hånden

Jeg synes også vi skal sætte benzinprisen op til 50 kr / liter, så kan vi få nogle af de fattigrøve af vejen så der er mere plads til os andre

Mvh Smoelfen
”Budget er noget man lægger, når man ikke har råd”
Citat Smoelfen tilhænger af perpetuum mobile
Citat Smoelfen tilhænger af perpetuum mobile
-
- Stoker XV
- 12
- Mit fyr: RTB 10kW/ATMOS DC18S/Morsø
- Areal: 189+110VVB
- Brændsel: Selvskovet brænde, træpiller og sol
- Fremviser gerne i postnummer: 9830
- Geografisk sted: Tæt på Hjørring
- Har takket: 155 gange
- Blevet takket: 307 gange
Hvad får man som dansker ud af at have en holdning til politik som udspiller sig 7500km væk? Det må de rode med. I det store hele er radius på min interessesfære reduceret til 400km. Det er faktisk ret befriende ikke at skulle ha' en holdning til alt, særligt de ting man alligevel ikke har indflydelse på.