Jeg er for ikke så længe siden flyttet på landet, og kan ikke mere være sikker på at der kommer varme hvis man drejer håndtaget på radiatoren

Jeg har et Pellex fyr, og har selv fået installeret en kedel der kan fyre med fastbrændsel op til 40 cm. Det har jeg gjort da jeg har adgang til masser af træ (både fra haven samt affaldstræ fra byggepladser). I starten havde jeg en masse bøvl med at få fyret til at køre ordenligt, men det skyldes nok begynder vanskligheder samt for langt mellem rengøringerne

Jeg har indtil nu købt mine piller hos DLG, mest fordi det var det nemmeste ... de kommer i løbet af et par dage og har egentlig altid været i ok kvalitet. Men jeg har ladet mig fortælle at de er rigtig dyre, (jeg bruger sække af 25 kg.) og det bringer mig til mit spørgsmål.
Kan det betale sig at handle andre steder ? i så fald hvor ? (Jeg bor omkring Varde,vestjylland) Jeg har hørt om nogen der går sammen og bestiller hele lastbilfulde fra østlandende (letland, litauen osv.) Kan det betale sig ? Er kvaliteten i top der ? Kan man komme med i sådan en gruppe ?
Jeg ser frem til at høre jeres svar/kommentar
Kim Guldberg