http://www.atmos.cz/english/prislusenst ... y-teplomer
Ellers til Levi, er det noget du har/kan skaffe? Evt. en hest kan indgå i handlen?

PS: Jeg ved godt, at jeg er Atmos freak

Helt enig med John, - jeg arbejder faktisk på en bedre leverandør end Passat, - det er simpelthen ikke godt nokJohn Skov Jensen skrev:Søren`s leverandør Passat Danmark duer simpelthen ikke til at bestille disse specialdele hjem fra Atmos fabrikken. Enten gider de ikke eller er de bare ikke serviceminded.
Jeg har bestilt et termometer magen til, ved en af Biovarmes forhandlere. Biovarme er noget mere fremme i skoene når det omhandler at skaffe sådanne special stumper frem. Så ind på biovarmes hjemmeside og find den af deres forhandlere der bor nærmest dig. Thermometeret koster i øvrigt 285 kr plus moms
Ja det undrer skam også mig - men sådan er virkeligheden desværreUgelvig skrev:Super det gør jeg Levi! Det undre mig altså at Passat er så tunge at danse med?!
John, hvor købte du din?
Han købte via vvs1.dkUgelvig skrev:Super det gør jeg Levi! Det undre mig altså at Passat er så tunge at danse med?!
John, hvor købte du din?
Ja, lige en lille update.John Skov Jensen skrev:Søren`s leverandør Passat Danmark duer simpelthen ikke til at bestille disse specialdele hjem fra Atmos fabrikken. Enten gider de ikke eller er de bare ikke serviceminded.
Jeg har bestilt et termometer magen til, ved en af Biovarmes forhandlere. Biovarme er noget mere fremme i skoene når det omhandler at skaffe sådanne special stumper frem. Så ind på biovarmes hjemmeside og find den af deres forhandlere der bor nærmest dig. Thermometeret koster i øvrigt 285 kr plus moms