Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af rappe » 08 nov 2013 17:37
Andersen skrev: Hej Jeg har gjort den samme erfaring som dig! Desuden stopper herden til med "sand" i løbet af nogle dage, hvis ikke der køres med kompressorrens flere gange dagligt. Mine piller er mørke og købt hos Energi 7 ! Mvh Steen
Indlæg af MichaelK » 08 nov 2013 17:53
Indlæg af Andersen » 09 nov 2013 00:49
rappe skrev: Har også købt mine hos Energi 7 men var noget blandet,nogen var mørke som dine og andre var lyse.Ja og så var der lige 3 poser med synlige betonstykker i..har sendt dem en mail og de ringede også og lovede at undersøge sagen..men har aldrig hørt noget tilbage
Indlæg af Toffbiker » 04 dec 2013 19:07
Ahov skrev:Det er jo åbentbart ikke fordi IKEA som sådan vil lægge deres logo på produktet. Så det er op til én selv at stole på forhandleren, når de kalder det Ikea pillen. Ikea har en del fabrikker, der anvender restprodukter fra møbelproduktionen til at lave helt suveræne træpiller. De er ensartede lyse, med høj brændværdi, lavt aske og fugt procent. De pakkes i solide poser. Vi købte IKEA træpiller fra http://www.globalbraende.dk for nyligt og det har været de bedste træpiller, vi har købt til prisen. Der er jo også German Pellets, men de er som regel også ret dyre.
Indlæg af Edith J » 10 mar 2014 17:02
Indlæg af MichaelK » 10 mar 2014 17:09
Indlæg af 347michael » 10 mar 2014 17:57
Indlæg af Toffbiker » 10 mar 2014 22:31
Indlæg af Carbonarm » 01 sep 2014 18:10
Tilbage til "Træpille erfaringer"