Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Lintz » 15 apr 2017 12:18
triumph skrev:jeg syntes den her er fin https://www.aliexpress.com/item/Remax-M ... 91c48a3a3f
Indlæg af pendec » 15 apr 2017 12:46
Lintz skrev:Du har nok ret i at svaret bliver sådan noget i den stil - hvis de overhovedet gider svare. Om en traditionel holder er elegant eller ikke er jo nok en smags sag - Min syntes jeg ikke den skæmmer bilen. Telefon.jpg
Indlæg af Lintz » 15 apr 2017 12:57
pendec skrev:Nu har jeg næsten samme panel som dit, og din synes jeg dækker for knapperne på anlægget? Min holder sidder ovenover i CD slot, godt nok ingen mulighed for at sætte cd i slot, hurtigt, dog er den i en praktisk højde og sidder godt fast.
Indlæg af MichaelK » 15 apr 2017 13:21
Indlæg af Lintz » 15 apr 2017 13:30
MichaelK skrev:Jeg er lidt begrænset i placeringen af min holder, idet den ikke må sidde for langt fra mig til højre side. Det skyldes min slidgigt i højre skulder, der give visse begrænsninger for, hvor langt jeg kan række hånden ud.
Indlæg af pendec » 15 apr 2017 13:48
Lintz skrev:Det har du lidt ret i - Pendec. Normalt skulle den også sidde helt over i venstre side - hvilken den gjorde på den C-max jeg lige har afleveret. Der sad den rimeligt fornuftigt men i denne model med touch-skærmen sidder den i vejen når den er i venstre side, derfor prøvede jeg at flytte den over i højre istedet. Det er korrekt at den stadig dækker lidt for knapperne men det er vist ikke nogle der bliver brugt så tit. Når jeg får den rigtige C-max ca d 1/7 overvejer jeg at få fat i denne: Ford holder.jpg
Indlæg af MichaelK » 15 apr 2017 13:54
Indlæg af Lintz » 15 apr 2017 14:06
pendec skrev:På den position, så mener jeg, at det kun kan være for at holde den, for ellers er dit syn jo helt væk fra vejen når du kikker derned i flere sekunder. Men hvis du har samme bluetooth funktioner i bilen som jeg, så bliver det slet ikke noget problem, eller også skal telefonen bare udskiftes så den håndterer de nye funktioner bilen viser på sin skærm.
Indlæg af pendec » 15 apr 2017 14:14
Lintz skrev:Så vidt jeg kan se overføres alt til bilen via Bluetooth og vises i den store skærm. Ellers bruger jeg kun tlf til fart kontrol app og den giver jo lyd fra sig når der er noget af interesse.
Indlæg af MichaelK » 15 apr 2017 14:21
Tilbage til "Mobiltelefoner"