Jeg har en privat outlook mail adresse xxxxxx@live.dk. Den tilgår jeg online via outlook.live.com, og
det virker upåklageligt. Samme mailkonto har jeg også sat op på mine 2 android baserede enheder.
De er synkroniserede, og ingen problemer her
![icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif](./images/smilies/icon_cheesygrin.gif)
Så kommer vi til problemet.
Jeg har også en outlook firmamail, som jeg bruger på arbejdet xxxxxxxx@"firmanavn".dk Denne konto
har jeg også fint fået tilføjet mine outlook apps på både mobil og tablet, og det virker også fint her.
MEN.... netop kun på mine android apps!
Mens det var ret simpelt at tilføje min firmakonto i outlook appen på de 2 android enheder, så forholder
det sig ganske anderledes på min windows PC
![:cry: :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Uanset hvor jeg leder, kan jeg ikke finde et punkt der hedder "Tilføj konto", når jeg logger ind på min
private konto på Outlook.live.com.
Jeg har googlet en del efter et svar, men alle vejledninger jeg kunne finde, handler om tilføjelse af
konto i programmet Outlook på harddisken på computeren. Ikke online udgaven, som jeg bruger
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kan noget hjælpe?
Med venlig hilsen