Nu har jeg endelig fået min nye Woody 10 kW på Black Star 20 kedel færdigmonteret, godkendt og klar til at fyre op.
Men den vil ikke starte op!!! Jeg har prøvet i flere timer nu at finde fejlen, både ved at gennemstudere manualen diverse hjemmesider og dette forum, men det lader ikke til at der er andre der har oplevet dette problem...
Her er hvad den gør:
Jeg har fyldt sneglen op, fået vejet piller af og indsat værdien i autoberegning, så vidt så godt.
Det eneste jeg kan læse mig til at man skal gøre for at starte brænderen op, er at holde "op" knappen nede under strøm tilslutning. Når jeg gør dette, kører begge snegle piller ind, hvis jeg så trykker på "ned" stopper sneglene og den skriver "STOP EXT" i displayet og så sker der intet, bortset fra en motor på brænderen der kører nogle minutter hvorefter den stopper (lyder som en lille fiskekutter). Eltænderen bliver ikke varm, der kommer ingen strøm til den har jeg målt.
Jeg har også prøvet bare at lade sneglen køre, dvs. uden at trykke "ned" for at stoppe den, men den bliver bare ved med at køre piller ind, så de vælter ned i askeskuffen...
Desuden undrer det mig at "on/off" funktionen, ved at holde "ned" knappen nede i 10 s ikke virker hos mig. Jeg kan kun slukke ved kontakten...
Er min styring måske defekt?
Håber der er nogle der har et hurtigt svar
Venlig hilsen
Allan