php indsæt billed switch

Support og hjælp til PC, Computer, bærbare og tablets
Hardware, software og meget andet
Besvar
lionx
Stoker III
Stoker III
13
Indlæg: 74
Tilmeldt: 29 mar 2011 21:08

php indsæt billed switch

Indlæg af lionx »

Hej
Jeg har noget kode hvor jeg gerne vil indsætte et billed
jeg laver et switch alt efter hvad jeg har af værdi i min database. men kan godt indsætte tekst men har ikke haft hed med at indsætte et billed, nogen der har en ide ?




$sql = "SELECT * FROM VVS ORDER BY Time DESC LIMIT 0,1";
$result = $conn->query($sql);

if ($result->num_rows > 0) {
// output data of each row
while($d = $result->fetch_assoc()) {
echo "<div id=\"BlackWater\" style=\"position:absolute;top:820px;left:250px\"> Samletank ". number_format($d['BlackWater'], 2, ',', ''). " cm. </div>"; // udskriver samletank
echo "<div id=\"ebSol\" style=\"position:absolute;top:20px;left:370px\"> TT ". number_format($d['ebSol'], 2, ',', ''). " °C</div>"; // udskriver temp på Solpanel
echo "<div id=\"ebBuff\" style=\"position:absolute;top:150px;left:230px\"> TT ". number_format($d['ebBuff'], 2, ',', ''). " °C</div>"; // udskriver temp på buff
echo "<div id=\"ebOutdoor\" style=\"position:absolute;top:20px;left:750px\"> Udendørs TT ". number_format($d['ebOutdoor'], 2, ',', ''). " °C</div>"; // udskriver udendørs temperatur
echo "<div id=\"tVP\" style=\"position:absolute;top:675px;left:280px\"> TT ". number_format($d['tVP'], 2, ',', ''). " °C</div>"; // udskriver tilgang vp
echo "<div id=\"aVP\" style=\"position:absolute;top:765px;left:320px\"> TT ". number_format($d['aVP'], 2, ',', ''). " °C</div>"; // udskriver Afgang vp
switch($d['ebValve3'])
{
case "0":
echo '<p style="position:absolute;top:235px;left:600px "color: green;">"LUKKER"</p>';
break;
case "1":
echo '<p style="position:absolute;top:235px;left:600px "color: green;">"LUKKET"</p>';
break;
case "2":
echo '<p style="position:absolute;top:235px;left:600px "color: green;">"ÅBNER"</p>';
break;
case "3":
echo '<p style="position:absolute;top:235px;left:600px "color: green;">"ÅBEN"</p>';
break;
default:
echo '<p style="position:absolute;top:235px;left:600px "color: green;">"FEJL"</p>';
}

Besvar