måske en utæthed rundt om brønden der har under mineret asfalten

Det er ikke asfalt, men sf-sten.thy » 04 Apr 2011, 23:22 skrev:tja... det ser ud til den stod på asfalt og brønddækselutroligt hvad sådan et dæksel kan holde til..
måske en utæthed rundt om brønden der har under mineret asfalten
Njarh - Hvis man forstørrer billede 6, kan man faktisk se, at Thy har ret. Det højre ben er gået gennem asfalt - eller noget der ligner. SF-stenene går ikke ind under traileren - såvidt jeg kan se.rmi-vejr » 04 Apr 2011 skrev: Det er ikke asfalt, men sf-sten.
Ja det er så lyset der snyder.Flemmingth » 04 Apr 2011, 23:52 skrev: Njarh - Hvis man forstørrer billede 6, kan man faktisk se, at Thy har ret. Det højre ben er gået gennem asfalt - eller noget der ligner. SF-stenene går ikke ind under traileren - såvidt jeg kan se.
Ja det lyder utroligt, men de retter sig op igenFer » 05 Apr 2011, 14:35 skrev:Utroligt.. jeg havde forventet en slags chassis-vanger der ville være skæve.
så skal du se når man vrider sådan en trailer rundt på en plads, med fuld last.... så overvejer man om den selv tipper pallerne af, sådan flekser den.Fer » 05 Apr 2011, 14:35 skrev:Utroligt.. jeg havde forventet en slags chassis-vanger der ville være skæve.