Hej
Så ikke kampen da jeg heller ikke er den store tv kikker når det er fodbold !
hvad skete der med ham fjolset der løb ind på banen og slog dommeren fik han det røde kort
Mvh. Per A. Buch Certificeret tekniker og supporter
Ved Asaa-Multi-Service. co-Admin på Asaa Multi Services Forum Hjemmeside:http://www.asaa-multi-service.dk/
Ja det var godtnok for latterligt, 1point ville ikke være optimalt, men nu er vi da stensikre på ingen em i år.
ham der slog dommeren står til at få 30-40dages fængsel hvis han dømmes for vold, og dbu vil køre et civilt søgsmål mod ham for de omkostninger det får.
uefa skal beslutte, vist på onsdag, hvad der skal ske, men det er ret grumme ting de har af muligheder, bl.a. 1kamp på neutralt stadium, uden tilskuere, udelukkelse mm, spændende...
Jeg elsker når der spilles fodbold på højt plan, så kan man sidde ude i haven, hvis vejret er til det, og ingen andre til at forstyrre aftenluften, fred og idyl.
Så dog fjolset i tv efter kampen ( de 89 min.).
Jeg har kun været til en' fodboldskamp, en træningskamp jeg blev tvunget med til da jeg var 12 år gammel.
Andre glæder i livet syntes større.
Hilsen
Claus Birth
Det er ingen skam at gøre tingene rigtigt. Uvidenhed fritager ikke for ansvar.
Selvgjort er ofte velgjort.
man skal ikke opfordre til vold på nogen måde,men man tænker godt sit, når sådan noget sker. han har ødelagt det for 3 millioner, som de sagde på tv.-.
Tror desværre ikke han kommer i fængsel, men håber du flår ham i retten..