Ved du hvad Tom, jeg syntes ikke det klæder dette Forum at nedgøre nogen leverandører, der rent faktisk har en landsdækkende kæde.Tom_AT » 11 Nov 2011, 21:58 skrev:ja okay. Der må jeg krybe i støvet og tilstå at sådan en herculeskedel jo ganske vist ser ud til at være støbejern.
Men jeg nægter stadig at tro på at Scotte er Bio18 underlegent. Så mange tilfredse brugere her på siden taler deres eget sprog. Og man hører trods alt jævnligt om Bio18 brugere der ikke er helt tilfredse.
En anden ting man også skal tage med. Service fra VVS-eksperten er så vidt jeg ved nærmest ikke-eksisterende.
M.h.t. servicen kan jeg til din orientering oplyse at den skam er eksisterende og i samme omfang som mange andre.
Jeg orker ikke at tage diskussionen op omkring Scotte, men ved nu at BioMax faktisk kører rigtig fint og jeg vil påstå, at den klarer det uden alt den automatik der er i Scotten.
Vil ikke sige så meget mere, end at jeg har bemærket at du bruger enhver anledning til at nedgøre firmaet og tilsyneladende har startet et korstog mod dem.