Er lidt bekymret for drivhuset, synes godtnok den giver sig en det, men det ser ud til jeg har fået den sat godtnok fast

Såååå..... Du satser på at vinden flytter fyret for dig??Bigfoot » for 10 minutter siden
jeg nærmest håber at stormen tager det gamle udhus, som også agerer fyrrum.... for har fundet en noget bedre placering i værkstedet til det, men gider ikke gøre mere ved det, så længe at fyret står hvor det gør.
nej dog ikke.... bare den tager bygningen, så skal jeg nok tage mig af fyretLandlyst » 27 Nov 2011, 19:14 skrev: Såååå..... Du satser på at vinden flytter fyret for dig??
Hmm jamen hvis ikke vinden klare det selv, så kunne du da lige sætte en dør på klem...Bigfoot » for 1 minut siden
Landlyst » 27 Nov 2011, 19:14 skrev:
Bigfoot » for 10 minutter siden
jeg nærmest håber at stormen tager det gamle udhus, som også agerer fyrrum.... for har fundet en noget bedre placering i værkstedet til det, men gider ikke gøre mere ved det, så længe at fyret står hvor det gør.
Såååå..... Du satser på at vinden flytter fyret for dig??
nej dog ikke.... bare den tager bygningen, så skal jeg nok tage mig af fyret
Landlyst » 27 Nov 2011, 19:35 skrev:Uhhh... knægten var lige ked af det... Han mente persinennerne blafrede.....