fyrrummet, at det lige frem bliver til en del af dagligstuen, forstår jeg ikke.
Siger det noget om kvaliteten af deres anlæg? -Ja, det tror jeg

hehe. fair nok du vil have selvrens, og biolytten er jo et virkelig lækkert kraftværk. men du kunne besøge en af de veletablerede scotte/woody folk i dit nærområde og se vhad en rens+tømning rent faktisk går ud på og hvor lidt arbejde der er i det. kedelfladerne kan jo nærmest fejes af med en håndkost!Skovfogeden » 04 Mar 2012, 19:47 skrev:Hej igen,
Siden jeg sidst har skrevet i denne tråd, har jeg haft kontaktet Bent fra BVSmontage. Det gjorde jeg fordi jeg var blevet lidt interesseret iat høre mere om BIOlyt'en.
Bent talte meget positivt om dette produkt.
Men hvad mener I?
I behøver ikke kommentere på min "dovenskab", for jeg har nu altså bestemt mig for at vælge et fyr med selvrensning osv.....velvidende at det koster. Jeg er bare ikke HELT sikker på hvad det skal være endnu.
Jeg forstår ikke rigtig hvorfor Skovfogeden ikke bare kan få lov til at vælge et anlæg med selvrens... Det er ligesom man bliver mødt med massiv modstand når man vælger noget udenfor "det normale", og tro mig jeg har selv været der..timkenneth » 05 Mar 2012, 07:42 skrev: hehe. fair nok du vil have selvrens, og biolytten er jo et virkelig lækkert kraftværk. men du kunne besøge en af de veletablerede scotte/woody folk i dit nærområde og se vhad en rens+tømning rent faktisk går ud på og hvor lidt arbejde der er i det. kedelfladerne kan jo nærmest fejes af med en håndkost!
hvis du har en forestilling om du bliver sort som kul og det tager en formiddag tager du grueligt fejl.
held og lykke med dit valg af centralvarme.
Så er det vel fair nok, at lade ham søge sparring og erfaringer med selvrensende anlæg, dog vil jeg mene at det er fuldstændigt ligemeget med hvor mange penge han kan evt kan sparre ved at købe et anlæg uden selvrens... Skovfogeden vil jo netop gerne ha den komfort/egenskab med..I behøver ikke kommentere på min "dovenskab", for jeg har nu altså bestemt mig for at vælge et fyr med selvrensning osv.....velvidende at det koster. Jeg er bare ikke HELT sikker på hvad det skal være endnu.