Ja det er sku godt med en knap der selv invitere gæsterGrevens » 31 Mar 2012, 10:07 skrev: ... den funktion kommer jeg nok til at savne engang imellem ...

Ja det er sku godt med en knap der selv invitere gæsterGrevens » 31 Mar 2012, 10:07 skrev: ... den funktion kommer jeg nok til at savne engang imellem ...
Ja, det er så liiige den ene funktion, jeg ikke rigtig har set lyset i.jordvarmekongen » 31 Mar 2012, 10:14 skrev: Ja det er sku godt med en knap der selv invitere gæster
Hejsa..Squashbuddy » 31 Mar 2012, 23:24 skrev:Hmm lige et spørgsmål mere til ecoheat indstillingerne nu hvor vi er igang, den funktion der hedder brændsel (0,1 - 7) under brugerindstillinger, hvad er det helt præcis den bestemmer? for man har jo mulighed for at indtaste brændværdien på sine piller et andet sted, nogen der kan hjælpe?
Squashbuddy » 31 Mar 2012, 23:55 skrev:Hmm, det havde jeg ikke lige luret, men så er det vel bare et spørgsmål om at finde den rigtige værdi, min står på 1,9 i brændsel, det må næsten være montøren der har indstillet det.