Jep, jeg skal sove (med mereLand. Det handler blot om prioteringer

Jep, jeg skal sove (med mereLand. Det handler blot om prioteringer
Det kan vi sagtens ordne alligevelLandlyst » 01 Apr 2012, 21:47 skrev: Jep, jeg skal sove (med mere![]()
) med konen, det skal jeg IKKE med jer...
igen et prioriterings spørgsmålLandlyst » 01 Apr 2012, 21:47 skrev: Jep, jeg skal sove (med mere![]()
) med konen, det skal jeg IKKE med jer...
Ja det kunne jeg selvfølgelig, jeg bakker op om det næste arrangementDu kunne jo bare have været kommet en tur Thomas
Du kan vidst godt tåle en ekstra morfarlevi » 01 Apr 2012, 22:10 skrev:Tak for sidst piger - det var sku hyggeligt, - jeg har lige fået mig en lille morfor efter en hård dag![]()
Jeg er klar til næste arrangement, - hvor vi igen kan løse verdenssituationen og drikke øl - øl og pølser er konge på en Søndag, - og især når Fer viser attributterne frem - damm han er sku en lækker pige.....
der skal godt nok også meget til at stoppe mig i at deltage i næste arrangement, sjældent har jeg hygget mig så meget, især når man tænker på at det kun var ganske få der kendte hinanden i forvejen, så syntes jeg sku vi alle gik i godt spænd, hvad kan det så ikke blive til næste gang vi seslevi » 01 Apr 2012, 22:10 skrev:Tak for sidst piger - det var sku hyggeligt, - jeg har lige fået mig en lille morfor efter en hård dag![]()
Jeg er klar til næste arrangement, - hvor vi igen kan løse verdenssituationen og drikke øl - øl og pølser er konge på en Søndag, - og især når Fer viser attributterne frem - damm han er sku en lækker pige.....