Han er da jyde. ( Det har han bare glemt)
Så, han forstår udmærket vendelbomål.

Ja det var meget populært i gamle dage, - desværre var Bornholm fyldt op, - så jeg kunne ikke komme længere end til SjællandLandlyst » 02 Apr 2012, 19:47 skrev:Hmm er det noget med at man eksporterede problemerne inden de blev for store?
Ja der var dæleme dyleme koldt....Zarge » 01 Apr 2012, 23:05 skrev:Knejter tak for en hyggelig dag... Men nøj jeg egner mig ikke til "øklima"... Næste gang er det Levis fornemste opgave (udover at skaffe mad og drikke, som jo straks er blevet fast kotyme...![]()
) At få fremskaffet en kalofare på en 30-40.000 KW... og rå mængder pex i passende tykkelse, så vi kan hjælpe Fer af med noget af den overproduktion han peb spådan over...
levi » 02 Apr 2012, 19:48 skrev: Ja det var meget populært i gamle dage, - desværre var Bornholm fyldt op, - så jeg kunne ikke komme længere end til Sjælland
Godt du selv kan se problemetlevi » 02 Apr 2012, 19:48 skrev: Ja det var meget populært i gamle dage, - desværre var Bornholm fyldt op, - så jeg kunne ikke komme længere end til Sjælland
Jeg har søgt om erstatning - og invalidepensionBigfoot » 02 Apr 2012, 10:04 skrev:ja for søren da.... utroligt at han ikke fik invalidetransport derude, det kunne vel næsten udløse erstatning endda....
Haben sie kinder?? Jahh. Ich habe twei "Basun" kinder.levi » 02 Apr 2012, 19:44 skrev:Man er vel universal - Ich spreche også Jysk
ØhmZarge » 02 Apr 2012, 20:08 skrev:HÆHÆ Levi har ellers et fint billede af dig som "dørmand"...