Jeg skriver til leverandøren og sender ham billeder, 5 min efter ringer han også siger at jeg da får en ny kedel ingen problemer, han skal bare lige snakke med fragtfirmaet først.
Dagen efter ringer leverandøren igen, ja fragtmanden siger han har min underskrift på at kedlen er modtaget i fejlfri stand. Oki Underligt tænker jeg da jeg var på arbejde, der står godt nok i papirene til fragt firmaet, at de skulle ringe til mig en ½ time før de kommer med fyret. Det skete bare aldring.
Tilbudet fra leverandøren var så at jeg kunne købe de udvendige plader som havde taget skade til deres indkøbs pris. Så spørg jeg så ind til hvad han havde tænkkt sig med garantien på kedlen ja den var der jo ikke noget af mere, og jeg kan heller ikke levere den tilbage på de 14 dages retur ret da den jo var skadet.
Det blev jeg da noget sur over må jeg indrømme. Levrandøren mener også det er en sag mellem fragtfirmaet og mig selv om jeg har betalt ham for fragten har fået et samlet tilbud på det hele.
Leverandøren har nu siden torsdag ventet på det fragt brev jeg skulle havde skrevet under på???
Hvad gør man i sådan en sag??? er der kun en mulighed en advokat????
Leverandøren har jo fået penge for det hele, de skulle betales før levering.
Må da indrømme at det scotte fyr jeg havde glædet mig til ikke er så sjovt mere.