Så er det snart blevet tid til min fødselsdag, og konen har udbedt sig en ønskeseddel. Her kommer I ind i billedet
Hvad står jeg og mangler? Hvilket stykke værktøj er det lige, man aldrig får købt, men er rart at have, den ene gang om året, man har brug for det? Jeg ved der er mange ting, hvor jeg tænker dét, men lige pt. er jeg blank.
En ting, der i hvert fald skal på listen, er en rumtemperatur-føler til mit Scotte. Hvilken skal jeg ønske mig?
Jeg har flere gange skulle bruge en fine-cutter eller multi-cutter til små udskæringer i f.eks. trælister, der er monteret. Det er ikke til at komme til med andet værktøj, hvor resultatet bliver, som var det udskåret inden opsætning. Sådan én har jeg ønsket længe, men har indtil nu været for nærig. Måske jeg skulle ønske den til Jul???
/AJU
/AJU
Atmos D14P med påmonteret Iwabo Villa S2 og 750l træpiller i Mafa Midi silo fremvises gerne
Sig til hende, at du KUN ønsker dig, at hun får et medlemskab til FitnessWorld. Så er du blevet permanent konefri og har på den måde råd til meget mere selv
Spøj til side, og lad os komme til skægge
Jeg ville ønske mig et svin af en vejrstation, så man kunne nørde ordentlig med noget forbrugsstatistik
Venlig hilsen
Martin Lau
-----------------------------------------------
Better to reign in hell, than to serve in heaven!