Vil da lige give en opdate her efter at have kørt med den nye version i 59 timer, meget præcist regnet ud da jeg lige har beregnet pilleforbrug
Efter jeg fik den nye version på fyret har det spillet maks, ikke en eneste opstart siden torsdag aften, det første halve døgn svingede lux fra ca. 30 op til 150 og en enkelt gang var den nede og runde 0 men kom hurtigt op i lux igen så der ikke kom pausestop. Men af en eller anden grund så har den de sidste ca. 2 døgn kørt endnu bedre. Hver gang jeg har været ude og se til banditten har lux stået på præcis 164, og den er blevet på det selvom jeg har stået der et stykke tid. Det er på 10% drift og det er dælme fedt!
Så den nye opdatering har virkelig forbedret fyrets evner ved lavdrift. Samtidig er jeg gået fra at bruge 10 - 12 kg i døgnet ned til at bruge knap 8. Men som tidligere skrevet sparer jeg jo også omkring 15 opstarter om dagen hvilket er 1,5 kg piller om dagen + sparet piller ved en mere stabil drift. Så nu er ekoheaten endelig præcis hvad jeg forventede at det var, et lydløst og stabilt delvis selvrensende fyr som har super gode evner ved lavdrift. Perfekt når man ikke gider rode/rengøre mere end højst nødvendigt.
Håber andre har haft lige så gode erfaringer med version 1.51

Hvis du falder i søvn med en røv der klør, vågner du med en finger der lugter.