Ville gerne have lagt nogle driftgrafer ind, i håb om at nogen af jer ville kigge på om de ser fornuftige ud.. Kan jeg tage den bærbare med derud og koble til styringen og så lave et "screenshot" eller hvordan?
fedt nok, jeg havde igen nok bare misforstået nogetTaagMan skrev:Du skal bare hamre et netkabel i styringen, og gå ind under System og se de data du skal bruge til stokercloud. Det er meget nemt. Der står en URL, brugernavn og password... og det logger du så ind med første gang, og så får du mulighed for at lave dit eget brugernavn osv. Det koster ikke noget... ikke endnu i hvert fald.
Øh, det kan godt være jeg tager fejl... undersøger det ligexkfc skrev:fedt nok, jeg havde igen nok bare misforstået noget![]()
http://stokerkontrol.dk/index.php?page=buynow&lang=dk men her står 299,-
He hexkfc skrev:Jeps, V10 kan kun gå på nettet via stokercloudmen det er da fikst at de vrider armen rundt, og tvinger penge ud af lommen på en der gerne vil have interface med.
Der må stå i manualen hvordan den kommer på nettet, det er sikkert ret nemt, noget med netstik mellem router og V10 styringen, men man skal nok have oprettet en adresse ved stokercloud.
PS. jeg havde tolket "Ja så er den gal igen" forkert, jeg troede der var noget galt, sorry
Ja men så er der noget med at, computeren skal stå og tæske løs ude ved fyret konstant, eller er jeg på vildspor?TaagMan skrev:Du skal bare hamre et netkabel i styringen, og gå ind under System og se de data du skal bruge til stokercloud. Det er meget nemt. Der står en URL, brugernavn og password... og det logger du så ind med første gang, og så får du mulighed for at lave dit eget brugernavn osv. Det koster ikke noget... ikke endnu i hvert fald.