Hvad fejler du???? Sexfobi?gulvmand skrev:Sex har heller ik interresse, heller et godt stykke mad, mens huset bliver rengjort,,

Hvad fejler du???? Sexfobi?gulvmand skrev:Sex har heller ik interresse, heller et godt stykke mad, mens huset bliver rengjort,,
Ja... To ostemadder og en øl er bedre end et skrald f.... Så sandt, så sandt..gulvmand skrev:Sex har heller ik interresse, heller et godt stykke mad, mens huset bliver rengjort,,
Hmm... Det må være aldersforskel, for jeg ville da mene at det optimale, ville være et skrald og efterfølgende servering af et par ostemadder og en pilspelle skrev: Ja... To ostemadder og en øl er bedre end et skrald f.... Så sandt, så sandt..
Jamen ... Alt det blanden sex ind i det.... Det vil jo også blot forstyrre rengøringspigen og tiden afsat til pigen til rengøring. Tid er jo penge,. Så hellere kikke på dem med en ostemad i den ene hånd og en bajer i den anden..
Nu er jeg ikke go til ostemadder... Nej ellers har du fati noget af det rigtige.. Måske et par stykker med sylte, højtiden taget i betragtning... :-DHavmand skrev: Hmm... Det må være aldersforskel, for jeg ville da mene at det optimale, ville være et skrald og efterfølgende servering af et par ostemadder og en pils
Zarge skrev:
Nu er jeg ikke go til ostemadder... Nej ellers har du fati noget af det rigtige.. Måske et par stykker med sylte, højtiden taget i betragtning... :-D
Zarge skrev:Humm... Fruen har godt nok nævnt at hun gerne vil ha en hånd til rengøringen... Føler mig overbevist om at det var det hun mente... :-D
Hej!Havmand skrev:Hmm... Det må være aldersforskel, for jeg ville da mene at det optimale, ville være et skrald og efterfølgende servering af et par ostemadder og en pils
Vi var åbenbart ikke helt enige om hvordan hendes tanker skulle tolkes... Men det er jo ikke første gang...;-)Landlyst skrev:
Enig....
Men Zarge, hvordan går det egentligt?![]()
hehe og garanteret heller ikke sidste....Zarge skrev:
Vi var åbenbart ikke helt enige om hvordan hendes tanker skulle tolkes... Men det er jo ikke første gang...;-)