Her er mine erfaringer:
1x defekt komplet brænder (vi fik en af de første..)
1x defekt el tænder
2x defekte askeplader (nr. 2 gjorde at vi fik en komplet ny brænder, eller dvs. vi måtte selv hente den på fyn)
+ uendeligt mange drift problemer. Forhåbentligt er de ved at være løst.
- pt. har jeg problemer med buldren (trods adskillige samtaler med Ekopower og leverandør + dette forum. Det er dog blevet bedre efter jeg fjernede alle retardere.
- skruen til ekosupply går løs ca. hver 14 dag - men der må jeg selv kunne hitte ud af noget.
- pillerne kan finde på at sætte sig fast i ekosupply
Og ja, det sker altid i weekenden eller når det er koldt

Meen det kan fantaen vel ikke gøre for

Jeg tænker ofte at jeg var bedre tjent med en skotte/lign. som efter min mening er et mere gennemtestet produkt - alligevel så ville jeg bare gerne have dette til at køre som det skal da der fortsat er fordele i forhold til de andre. Forrige måned kørte det absolut perfekt, og når man har ekosupply og ekocompress, så er det en fornøjelse ikke at skulle røre en finger! DER vil jeg gerne hen
Jeg gir det indtil sommer - ellers må der et andet fyr i bryggerset.... Både producent og leverandør har under hele forløbet været gode til at hjælpe, men det hjælper ikke hvis der bliver ved med at opstå problemer. Jeg kan ikke være den eneste der tænker sådan..
EDIT: Jeg har kopieret denne post til "Ekoheat - Ris og Ros" og synes du burde gøre det samme - så ved vi ihvertfald at det bliver set og at producenten måske tager det med i fremtidige optimeringer af produktet.