MortenW skrev:Forestil dig, at du har købt en ny bil. Og at du fra første dag bliver bedt om at pille dele ud af motoren.
- Og derefter løbende, at blive bedt om at justere og ændre i en uendelighed, de første 6 måneder.
Ex:
At pille “strålespidser” ud af karburatoren (Retader).
At aircondition køre i hak, og få at vide det skal den gøre. (Røgsugeren).
At få at vide den vej du køre på er forkert. (Skorstenen).
At koblingen skriger, når du skifter gear. (Bundplade)
At motoren kun bruger 85% af den benzin den bliver tilført. Resten smides ud. (U-afbrændte piller).
At bilen går i stå (Alarmer udbrændt)
At det lugter af brænd plastik (For varmt i det elektriske system).
At cigaret tænderen røg en tur efter at have tændt 20 Prince Light (El tænderen).
At se en stikflamme og røg ud af benzinpåfyldningen (Begyndende tilbage brand)
At instruktionsbogen nok kommer med posten på et tidspunkt (Dansk manual).
At ”Lambda sonden” først virker når du monterer to ledninger (Rensemotor).
At sidebeklædningen indvendig på dørene falder af (Isoleringspladerne omkring brænder og askeskuffe).
At benzin slange, der ligger op af manefolden, er uden betydning (220 V nettilslutning op af røg rør).
At du skal have forudsætning i teknisk snilde (Skiller styring af).
At din bil støvsuger sig selv (Selvrensende)
At du skal tag høreværn på, når brændstof pumpen køre (Pillefremføring).
At du skulle vente en måneds tid på at måtte køre i bilen, pga af manglende nummerplader (CE mærke).
At tro et Lancaster bombe fly flyver over dig, når du køre (Buldren i kedlen)
At man forsøger at sende en mekaniker ud under falsk dække, som viser sig at kommer fra VVS Eksperten.
At diskutere og føle at være til ulejlighed, og få skæld ud af værkføreren (Dan Elkjær).
Kan kun sige, jeg har gjort det samme som dig og kørt det stykke lort af et såkaldt pillefyr, ud personligt til der hvor det nu kom fra

Og øsnker dig alt held og lykke med det nye du har fået dig og håber du får dine penge tilbage fra det andet
