Jeg tror nu selve printet på ventilhuset er røget der skete klart en kortslutning af skidtet

Hmm, byt til nyt...mousen skrev:Selve ventilen har fjeder retur. Så den går automatisk ud i yderposition når der ikke er tryk på ventilen. Ellers kanon forklaring du kommer med, så kan en ikke el nørd som mig også være med.
Jeg tror nu selve printet på ventilhuset er røget der skete klart en kortslutning af skidtet
Tak og hvis ikke du havde ødelagt den ville det også virke.... hehemousen skrev:Selve ventilen har fjeder retur. Så den går automatisk ud i yderposition når der ikke er tryk på ventilen. Ellers kanon forklaring du kommer med, så kan en ikke el nørd som mig også være med.
Hvis du køber den jeg linker til brug da NBE manualmousen skrev:Vil det sige at hvis jeg køber en ny ala den i manual så skal den sorte ledning stadig monteres på N ?
Når VVP. gør L6 aktiv vil ventilen står og køre mellem de 2 endestop hele tiden... ikke smart.H.S skrev:
Hvis du køber den jeg linker til brug da NBE manual![]()
Sort N
Brun fast F
Blå = kører i vvb L6
hvis din egen stadig virker så se side 3 i den pdf jeg linkede til
eller så simpel som
Sort = kører i vvb L6
Brun fast F
Blå N---