Det har så faktisk været fint med service og pris har været OK.
I forbindelse med levering af paller her i februar 2013, kommer deres lastbil udenfor vej og laver et dybt hjulspor i min græsplæne.

OK fejl sker, og efter at have taget billeder af skaden og sendt dem til det lokale DLG kontor, så får jeg en mail som meddeler jeg selv skal anmelde til mit eget forsikringsselskab.
Det gør jeg så, og mit selskab svarer tilbage at de ikke dækker den slags skader og de har videresendt anmeldelse til DLG's selskab TRYG.
Så skriver jeg til DLG (lokalkontoret) og fortæller at de skal kontakte deres selskab for at få aftalt udbedring af skaden.
Så har jeg ikke hørt en dyt siden, hverken fra DLG eller deres selskab TRYG!!!

Erindrings mail er forblevet ubesvaret, og mail til deres forsikringsmedarbejder er besvaret med autosvar og så NUL derfra?
Mail til regionschefen med vedhæftet korrespondance - nul respons.
Den 29. juli var min tålmodighed så opbrugt og jeg har nu fortalt DLG, jeg finder dem totalt uegnet til at bevare kunder med en sådan arrogant og ikke eksisterende kundeservice. At jeg selv nu har udbedret skaden og jeg naturligvis ikke var kunde længere. Samt jeg på alle de sites og forums jeg har adgang til, vil fortælle om en håbløs organisation med (efter min mening) uduelige ansatte der ikke kan tage ansvar der som det mindste bør kunne besvare kunders henvendelser.

Hvad sker der så - Jeg bliver sørme ringet op af deres regionschef som fortæller at den her sag jo skulle være løst for lang tid siden - gud hvor er jeg enig.
Men den er jo ikke blevet løst grundet - ja det er aldrig blevet forklaret, og rent faktisk så er jeg også nu helt ligeglad.
Som jeg fortalte så er jeg nu så sur at ikke gider at høre på forklaringer, men mener DLG må have et kæmpe problem med deres organisation når en lokal leder bare sidder henvendelser overhørig og ikke gør en dyt - hallo kom lige ind i kampen.

Til daglig leder jeg selv en virksomhed og hvis jeg eller mine ansatte optrådte på samme måde som DLG var vi lukket for lang tid siden.
Synd for de ansatte i DLG som angiveligt gør et stort arbejde hver dag, at så kan en lokal leder ødelægge det, nå men det må de selv klare, jeg har fået luft for min harme og fundet en anden leverandør, så nu skal vi bare videre.

Jønne