Altså - at pakke tingene ind på den måde fjerner jo fluen fra lorten Nemo....nemocharley skrev:Jeg vil ikke kun forholde mig til testresultater.
I den "virkelige" verden må vel også påregnes miljøbelastningen ved udskiftning af enkeltdele eller endnu værre et helt varmeanlæg. Hvis alt stoker-relateret kun kommer til at handle om virkningsgrader og energimærker bliver det hurtigt et monstrøst abstraktum på linje handlen med CO2 kvoter.
Jeg vil godt tone rent flag her (og jeg ser ikke denne udveksling af holdninger som en konkurrence). Mht. miljø og bæredygtighed så har Steen Møller fat i en længere ende end Connie Hedegaard). Set lidt i samme lys er jeg af den ufaglige holdning at tænd/sluk brændere med atmos, pellux, pellmax, uno, biosol etc. kedler fint kan holde stand mod NBE´s produkter.
Vi snakker her om en eltænder i udskiftning 1-2 gange om året - det kan du sku ikke kalde for miljøbelastning/problem....
Hvad tror du belaster miljøet mest ?, - 1 eller 2 eltændere om året - eller A/A kontra A/B i testresultat fra TI ?
Jeg er villig til en helt klar saglig debat om det her emne, - så vær nu lidt seriøs! - Jeres snak om eltændere som en miljøbelastning/problem er for langt ude....
Og hvis det virkelig er jeres eneste argument, - så er jeg godt nok skuffet...