Øh.... Øh.... Ulrik... Så må du da heller lige rette Lintz ned til IIVLintz skrev:
NEJ [tag]Zarge[/tag] Vi tælller kun de seriøse indlæg med......

Øh.... Øh.... Ulrik... Så må du da heller lige rette Lintz ned til IIVLintz skrev:
NEJ [tag]Zarge[/tag] Vi tælller kun de seriøse indlæg med......
Det er fordi vi har et (seriøst) liv ved siden af vi skriver seriøse indlæg på dette forum. :-)Bigfoot skrev:jeg synes da godt nok også i er ved at være en kende bagefter.....
Lintz skrev:
Det er fordi vi har et (seriøst) liv ved siden af vi skriver seriøse indlæg på dette forum. :-)
Kom nu ind i kampen min dreng - vi kan jo ikke tage under 5000 indlæg seriøst her på SPcalle skrev:Det er ved at blive for meget det her. Her sidder man møjsommeligt og skriver side op og side ned, men lige lidt hjælper det. Havde helt ærligt regnet med en lille anerkendelse her ved mit indlæg nr. 1150, men nej nej![]()
Venlig hilsen
HOLD KÆFT, HVOR ER DET FLOT......1150 INDLÆG...SÅDAN- [tag]Calle[/tag]calle skrev:Det er ved at blive for meget det her. Her sidder man møjsommeligt og skriver side op og side ned, men lige lidt hjælper det. Havde helt ærligt regnet med en lille anerkendelse her ved mit indlæg nr. 1150, men nej nej![]()
Venlig hilsen