Vil lige høre om jeres erfaringer med tænderen til Ekoen, jeg har lige sat min nr. 3 i ,og de har kun holdt til ca.300 tændinger i snit.

Fyret har kørt i ca 1,5 år,er det normalt forbrug af tændere eller er det for meget.

Jeg er også igang med nr 3 eltænder, eller som jeg plejer at sige det - er jeg ved at aflive min nr 3. Eltænder ...Tvillingen skrev:Hej
Vil lige høre om jeres erfaringer med tænderen til Ekoen, jeg har lige sat min nr. 3 i ,og de har kun holdt til ca.300 tændinger i snit.![]()
Fyret har kørt i ca 1,5 år,er det normalt forbrug af tændere eller er det for meget.
Den laver Lux på ca 4 min .Søren-R skrev:Hej det vil jeg syntes er et højt forbrug af eltændere, min første kørte knap 1 år. Jeg ved ikke hvor mange optændinger der har været![]()
Hvor lang tid er dit fyr om at lave lux under optænding ?
Hejkovas skrev:Hej Hej.
Jeg kom til at tænke på at jeg havde set, at tændelementer anbefales opbevaret varmt og tørt.http://www.pillestoker.dk/images/monter ... 0Pellx.pdf Jeg ved ikke hvad der sker hvis det bliver fugtigt, men kunne det være medvirkende til at der er så forskellige levetider på elementerne?