pso skrev:Undersøger tykkelsen så m9 se
Men ordentlig skal resultatet være ingen tvivl om det
Og nej ingen plads tilnisolering i kælder der er ikke højt nok
I sådanne situationer er en 20mm flamingoplade det man bruger som isolering i dækket (når alt er huggeet op)
Du skal bare snakke med en af dine "nørd venner" om dækket kan holde til at du hakker skidtet op - men mon ikke, - det plejer at holde
Så ikke lige dit svar levi var ved at rette mit eget, her er vi enig om isolering
Hvor meget mener i man skal have hugget op forcat det biver rigtigt min 5 cm ?
pso skrev:Så ikke lige dit svar levi var ved at rette mit eget, her er vi enig om isolering
Hvor meget mener i man skal have hugget op forcat det biver rigtigt min 5 cm ?
pso skrev:Som sagt fordi jeg er lidt nervøs for styrken hvis jeg banker for meget op
Iøvrigtver jeg elektronikingeniør ha ha ha
Uanset om du banker lidt eller meget op, så værd nervøs for ligegyldigt hvad, så svækker du styrken i betonen
Tykkelsen er jo nem at finde ud af, bor gennem betonen og mål
Gør nu som hr. Landlyst og ham den langhåret siger, få det lavet ordenligt, du vil næsten med sikkerhed fortryde alt andet.
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig
Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm
Uanset om du banker lidt eller meget op, så værd nervøs for ligegyldigt hvad, så svækker du styrken i betonen
Tykkelsen er jo nem at finde ud af, bor gennem betonen og mål
Gør nu som hr. Landlyst og ham den langhåret siger, få det lavet ordenligt, du vil næsten med sikkerhed fortryde alt andet.
Hvis du ender med at fræse - så kunne du jo evt. putte sådan nogle varmefordelingsplader i http://www.bygmax.dk/varmefordelingsplader.html
De giver en god fordeling af varmen, og man kan sige, at så meget varmer der jo heller ikke spildt, det bliver jo trods alt inde i huset.
Hvad med en hurtig løsning.
Du tager de varmefordelingsplader som Rasmus linker til, og sætter under betondækket og en tynd flamingoplade under.
Ingen fræsen riller eller banke gulv op.