Du behøver såmænd ikke gå tilbage til USSR.
Et skodland der skider på internationale aftaler, de selv har skrevet under på, og indespærre og truer med mange års fængsel, for at hænge et banner op om, at man skal passe på vores jord. Hvor Herre bevares.
Med hensyn til SF, ja, så kunne man vel ikke forvente andet. Heldigvis er det et hensygnende parti, som forhåbentlig snart "bare" bliver historie.
det er vi sq da selv skyld i, vi kunne jo bare have undladt at stemme på de hattenåle!
BAXI Bonus 30 + akku. tank som sikkert er Østjyllands bedst isolerede (30 cm under bunden, mellem 40 og 80 cm på siden samt 70 cm på toppen isoleringsmaterialet er flamingogranulat)
Har det noget med de der fejlagtigt høje vurderinger at gøre?
Og, er der nogen, der lige gider forklare mig, hvorfor de høje vurderinger er et problem, når ejendomsværdiskatten er beregnet ud fra f.eks. 2001-vurderingen???
Det har jeg simpelthen ikke kunnet gennemskue endnu.
Flemming DJ skrev:Har det noget med de der fejlagtigt høje vurderinger at gøre?
Og, er der nogen, der lige gider forklare mig, hvorfor de høje vurderinger er et problem, når ejendomsværdiskatten er beregnet ud fra f.eks. 2001-vurderingen???
Det har jeg simpelthen ikke kunnet gennemskue endnu.
Ja blandt andet... Men det er da noget svineri at når en instans ikke har den holdning som folk vil have så lukker man bare adgangen til den for menigmand...
Det er hvis nok noget med at hvis man har bygget nyt/til så bliver det af den nye vurdering... Tror jeg nok....
I princippet kan en forkert vurdering koster en boligejer op til 3.000-4.000 kroner per 100.000 kroner, Skat har skønnet forkert, det kan immervæk blive til en del fra 2003 og til idag.
Hvorfor gøre det enkelt, når man med en smule omhu, kan gøre det hamrende indviklet.