Hold da op, jeg skal vidst lige have læst op på lidt ting her kan jeg godt fornemme
Jeg skal ud og have målt dem op præcist i højden, og vidst have fundet ud af hvad en konvektor plade er
5cm fra eller til højden betyder ikke så meget. En konvektor er bare en plade foldet i siksak imellem de 2 hoved plader.
Større overflade =større effekt på radiator.
baxi tpk indstiller man individuelt i forhold til huset. 7-22 kw/h, er forresten blevet kåret til det billigste fyr målt på levetiden af teknoligisk institut.
det regnestykke prøvede jeg også at se på - udover TPK, vil jeg nævne atmos med a25 brænder eller en iwabo-brænder, - hvis man ved man vil have solvarme kan man også se på biosol kedlen med en klasse 5 svensk brænder. Der er også pellmaxen, som tilbyder en kompaktløsning.
Jeg kunne godt tænke mig at se deres regnestykke - har du et link?
Redman76 skrev:baxi tpk indstiller man individuelt i forhold til huset. 7-22 kw/h, er forresten blevet kåret til det billigste fyr målt på levetiden af teknoligisk institut.
det regnestykke ville jeg også gerne se, specielt fordi det er de færreste huse der hat et varmebehov der ligger mellem 7 og 22 kw
jeg har forstået det således med scanpell brænderen at den tænder og slukker efter det trin den er sat på - ikke at den selv skifter trin som a25 brænderen - men måske jeg tager fejl.