Jeg kan se på DBA og GulogGratis, hvad folk forventer at få for deres pilleovne, som er nyere end min. Så ja, under de 5.000,- alt efter om jeg skal skifte EL-tænder, eller køber selv vil gøre det.
Spørgsmålet er bare om der er en køber til en sådan pilleovn, hvis prisen er 3-5.000,- ?
/AJU
Atmos D14P med påmonteret Iwabo Villa S2 og 750l træpiller i Mafa Midi silo fremvises gerne
Hmm, hvor meget larmer sådan en fætter?
Skal måske bruge noget til mit orangeri. men er ikke sikker på at jeg kan overtale konen til at se på sådan en ovn
Jeg kan se på DBA og GulogGratis, hvad folk forventer at få for deres pilleovne, som er nyere end min. Så ja, under de 5.000,- alt efter om jeg skal skifte EL-tænder, eller køber selv vil gøre det.
Spørgsmålet er bare om der er en køber til en sådan pilleovn, hvis prisen er 3-5.000,- ?
PeterMA skrev:Hmm, hvor meget larmer sådan en fætter?
Skal måske bruge noget til mit orangeri. men er ikke sikker på at jeg kan overtale konen til at se på sådan en ovn
Nu har vi den stående i stuen. Den kan høres især når vi f.eks. ser film. Men det er ikke sådan er du bliver forstyret af den, hvis du sidder og snakker eller ser alm. TV. Så det er bestemt ikke pga. lyden vi vil af med den. Det skyledes ene og alene, at den er for "voldsom" i varmeafgivelsen i forhold til, at vi laver gulvvarme i stuen i løbet af få måneder. Derfor vil vi gerne have en lille brændeovn i stedet, så kan vi hyggefyre om søndage efter behov. I dag bruges pilleovnen, som eneste varmekilde i stuen, det fungere til UG!
Jeg tager lidt billeder, når jeg kommer hjem
/AJU
Atmos D14P med påmonteret Iwabo Villa S2 og 750l træpiller i Mafa Midi silo fremvises gerne