Alt efter hvor kræsen man er tror jeg at pris og kval. Hænger sammen... Det jeg har bemærket med de forskellige jeg har prøvet er at når man har indstillet saven så den skære fulstændigt lige og derefter saver noget smig og så tilbage til 90g så er dem skæv... Det er noget der irriter mig gevaldigt.... Jeg har en kammerrat der har en dewalt af dem man kan vende saven på hovedet og den skære sku lige som man vil have det og det er helt klart sådanne en jeg spare op til næste gang...
Det med laseren er ikke noget der lige bringer mit urin op og dampe... Syntes ikke lige at de passer og nærmest umuligt at stille ind så det virker efter mit tempremang..
Jeg læste en i er blad at man kunne få en sav hvor der var et kraftigt lys indbygget inde i savens skjold så den vist.nok brugte savens klinge til at tegne stregen med sav-klingens skygge....
Lyder jo fornuftigt at det skulle være skide smart men om der virker aner jeg jo så ikke....
Leo
Det bedste du kan gøre for dig selv, er at købe et originalt bord til den sav du køber. Det er ALLE pengene værd. Det er så meget nemmere at benytte saven alene.
Købte en blå bosch da fruen ødelagde min noname kap-geringssav. Med tilhørende bord. Det er fantastisk
Fer skrev:Det bedste du kan gøre for dig selv, er at købe et originalt bord til den sav du køber. Det er ALLE pengene værd. Det er så meget nemmere at benytte saven alene.
Købte en blå bosch da fruen ødelagde min noname kap-geringssav. Med tilhørende bord. Det er fantastisk
Hej.
Fantastisk kone, du har dig der
Mvh thoken
Domptør for en scotte! Tidligere tb mini- kriger!
Scotte 10 kw,V7 styring, keramisk eltænder fra q-Pro, kompressorrens, vvb-prioritering (Metro 110l), trækstabilisator, alpha pro pumpe.
Solcelleanlæg: 5,85 kw, med 2x3kw KLNE invertere. http://stokercloud.dk/dev/thoken.html
En med et orignalt stativ... Jeg ved godt det lyder åndsvagt, men det gør bare oplevelse så meget bedre
Af de 2 dewalt du nævner med bord, ville jeg tage 712, den ser ud til at have "faste" hakker til grade indstiling, det er meget praktisk at man altid kan ramme samme vinkel igen.
Fer skrev:En med et orignalt stativ... Jeg ved godt det lyder åndsvagt, men det gør bare oplevelse så meget bedre
Af de 2 dewalt du nævner med bord, ville jeg tage 712, den ser ud til at have "faste" hakker til grade indstiling, det er meget praktisk at man altid kan ramme samme vinkel igen.
det blev 712 med det store bord til... fuldstændig ubrugt 3500kr
købt af yngere mand der desværre har fået ødelagt armen uden håb for bedring.. surt for ham...
derfor forsøgte jeg ikke yderligere pris presning..
så nu skal der skaffes et sæt klinger med forskelige antal tænder..
den kan tage 70mm i højden,og med gode låse i div grader og låst i kip også kan dog gå lidt ekstra begge veje..