Har Idag købt askesugeren fra Biltema. Den er i orden suger meget godt larmer mindre end nogle jeg har hørt. God lang ledning :-) så nu er scotten rengjort . Skriftede piller i dag så der var en spandfuld tilbage i magasinet efter jeg lod fyret køre sig så Tom som muligt. Brugte aske sugeren til at suge pillerne op samt suge sneglen tom. Den er vild den maskine
Skal have mig en askesuger Den fra Biltema ser ok ud (også ift hvad Hellfire skriver ovenover ) Er der andre der har erfaringer? Jeg kan jo læse mig til, at nogen bare slet ikke er funktionelle nok - fx. den fra Harald Nyborg
fik en fra vvs eksperten i julegave - den er udmærket, hvis du kan lide billigt skrammel - larmer ad helvede til, og skal renses efter hver rengøring. Men den gør hvad den skal - og har gjort det en lille fyringssæson nu.
nemocharley skrev:fik en fra vvs eksperten i julegave - den er udmærket, hvis du kan lide billigt skrammel - larmer ad helvede til, og skal renses efter hver rengøring. Men den gør hvad den skal - og har gjort det en lille fyringssæson nu.
@Sulbaek
Gå i Silvan, og der får du en askesuger som virker præcis som dem du linker til, og koster kun 395,- har brugt min hele 2013 sæsonen og den skal renses efter hvert brug men den virker og når filter er renset igen, så kører det bare der ud af
nå, den fra biltema kan nok svare til det samme, hvis du henter selv, så er den jo 50kr billigere
jo, det er den som jeg har.. den larmer dog lidt men det er jo ikke så længe den kører og hjulene er også lidt skrøbelige ,klarer ikke hurtige træk i røret men ellers resten er til UG!