Eller står det en frit for at vælge den VVS'er man ønsker (billigst og bedst osv...)? Her tænker jeg specielt på garantien og det.
TAK

Nybegynderen skrev:Ved opsætning/installation af EkoHeat fyr - er det da nødvendigt at vælge en af de installatører som står på EkoPowers egen hjemmeside? http://www.ekopower.eu/dk/se-installers ... y/denmark/
Eller står det en frit for at vælge den VVS'er man ønsker (billigst og bedst osv...)? Her tænker jeg specielt på garantien og det.
TAK
Det her er godt nok en af de mærkligste tråde endnu setTvillingen skrev:
Hej
Har du læst denne her.
Det har du fuldstændigt ret i. Det virker en anelse unødvendigt med så mange tråde for at sælge et par stumper.newpas skrev:Så kunne man vel sige det samme til xkfc i salg. Selvfølgelig samtidig tage hensyn til behovet for billeder og billedmax!
Tom_AT skrev:
Det har du fuldstændigt ret i. Det virker en anelse unødvendigt med så mange tråde for at sælge et par stumper.
Uha,dada.newpas skrev:Så kunne man vel sige det samme til xkfc i salg. Selvfølgelig samtidig tage hensyn til behovet for billeder og billedmax!
I den grad, jeg havde ingen indvendinger imod at det blev sagt, for det er ikke blot meget uhøfligt at dublerer et indlæg i flere tråde, det er faktisk slet ikke tilladt på dette forum.Tom_AT skrev:Jeg synes da egentlig jeg forklarede mig på en ganske pæn måde i nybegynderens anden tråd