J.P. skrev: Mon dog hjælpen er så meget bedre end her i forummet.
Tjaa der er ihvertfald mange brugere/erfaringer, og en direkte forbindelse til Aaså Multi Service.
J.P. skrev: Mon dog hjælpen er så meget bedre end her i forummet.
Hold dig nu til sandheden, du var blevet kontaktet flere gange Diana, men du ville ikke bruge en tid på det i en weekend, men kun når det passede dig.fyrkvinden skrev:har selv et viadrus og har også brugt omkring 50 kg i døgnet,havde også købt værdibevis.men det kniber med at aftale reelt tidspunkt ud over her og nu.efter venten i 4 mdr fik jeg annuleret og penge tilbage.idag har jeg så fået reguleret mit fyr af et anerkendt firma og det var en fornøjelse.glæder mig over at jeg endelig har fået justeret og indblik i fyret.
Ole S. skrev:Hej
Lyder til at du er ved at pejle dig ind på fyret. Din træk-kæde skal sidde på lemmen foran din blæser. .
Fuldstændig...Ole S. skrev:Hej
Vi er vist enige, den arm du omtaler går ind til lemmen foran blæseren.
Jeg har aldrig før hørt om et firma der KUN (ja, KUN!) udfører sådanne opgaver i weekenderne, og ikke indenfor normal arbejdstid (hverdage).J.P. skrev: Hold dig nu til sandheden, du var blevet kontaktet flere gange Diana, men du ville ikke bruge en tid på det i en weekend, men kun når det passede dig.