Takker Nemo. Nu er der kun 1000 indlæg til, at jeg kan måle mig med dig, Landyboy, hesteviskeren fra vestsjælland, Zarge, Big mfl.nemocharley skrev:Tillykke med endnu en forfremmelse Calle

Venlig hilsen

Takker Nemo. Nu er der kun 1000 indlæg til, at jeg kan måle mig med dig, Landyboy, hesteviskeren fra vestsjælland, Zarge, Big mfl.nemocharley skrev:Tillykke med endnu en forfremmelse Calle
du arbejder på sagen så du når nok op til os. Men forvent ikke vi venter på digcalle skrev:
Takker Nemo. Nu er der kun 1000 indlæg til, at jeg kan måle mig med dig, Landyboy, hesteviskeren fra vestsjælland, Zarge, Big mfl.![]()
Venlig hilsen
Sku godt man ikke bare laver et indlæg for indlægets skyld, så må hellere give Linse retLintz skrev:
du arbejder på sagen så du når nok op til os. Men forvent ikke vi venter på dig
Mytteri??? hvad er det for et ord og tage i din mundcalle skrev:Old. Husk jeg gik med ned med "føsdagsskuden" i stedet for at begå mytteri![]()
MVH
Hvis vi ses, så gir jeg en haps"dog" - også til dig Lintzyboy.Oldgaard skrev:
Mytteri??? hvad er det for et ord og tage i din mund![]()
Bare fordi jeg havde valgt at træde lidt tilbage så der også er plads til lærlingen herinde, så skal man straks kølhales![]()
havde ellers lige påregnet at du skulle have haft en krammer hvis vi mødtes i Fredericia, meeen nu ved jeg ikke lige om det hedder en over nakken i stedet for
Og det gælder også selv om i banker mig i den store ring om eftermiddagencalle skrev:
Hvis vi ses, så gir jeg en haps"dog" - også til dig Lintzyboy.
Ses "drenge"
Lige det med Fredericia. Der må jeg nok melde pas. Konen vil ikke derned. Hun vil vente til den næste kss eller DKK.calle skrev:
Hvis vi ses, så gir jeg en haps"dog" - også til dig Lintzyboy.
Ses "drenge"
Lintz skrev:
Lige det med Fredericia. Der må jeg nok melde pas. Konen vil ikke derned. Hun vil vente til den næste kss eller DKK.
du har ret. Jeg har stuearrest indtil martsOldgaard skrev:
Du skulle aldrig have fortalt at den eneste grund til at du ville med, var for at møde calledrengen og undertegnet