Tak for bidrag - det her er altså en genial tråd Lintz
der bliver en del memory lane over det
sci-fi er da totalt gribende - kan huske da jeg så Alien den 8nde passager i fjernsynet, sjældent har jeg da været så ræd - den film sad i kroppen på mig i flere uger
Mange gode bud i kommer med. Jeg har set en del af dem i de gode gamle dage. Men hvis drr var noget jeg kunne grine over dengang så var det John og Åge. Total plat humor som vi skrald grinede over.
Jeg har ikke set dem i mange år men har en fornemmelse af at jeg ikke synes det er noget særligt i dag. Man ændrer sig jo en del ligesom man bliver ældre
abn skrev:Mange gode bud i kommer med. Jeg har set en del af dem i de gode gamle dage. Men hvis drr var noget jeg kunne grine over dengang så var det John og Åge. Total plat humor som vi skrald grinede over.
Jeg har ikke set dem i mange år men har en fornemmelse af at jeg ikke synes det er noget særligt i dag. Man ændrer sig jo en del ligesom man bliver ældre
Lintz skrev:
Kan jeg se - Ja. Men den har åbenbart kørt i perioden 08 - 14, Altså en tid hvor det for mit vedkommende absolut ikke har været noget i "tossekassen" som kunne fange min interesse - Men jeg er nok også mærkelig......
Nej sjovt nok er det aldrig slået igennem på tv med finsksyngende japanske dukke piger.....