EJB skrev:Rigtig skønt, har jævnligt besøg i haven.
-Men lige nu er det også tiden, hvor landmændene ser det som deres fordømte pligt at lave markerne om til ris-marker
ved at fylde tons-vis af lort (gylde) ud over dem.
Og her i midten sidder jeg så med mit lille rensningsanlæg? Vi skulle jo nødig komme til at forurene.
åh det er en skøn hund! Min far havde en ruhårs tysk jagtterrier i knap 5 år førend han måtte give op - hunden blev afhændet til en mere aktiv jæger end min far.
Men det er altså ikke en hyggehund - der er en grund til den hedder jagt-terrier.
Jeg kender nogen der havde en lille sort engelsk terrier, jeg kan ikke huske race-navnet, den var totalt psykopat og udryddede alt hvad den kom i nærheden af. Skæg hund vil nogen nok mene - jeg ved sku ikke rigtig...
nemocharley skrev:åh det er en skøn hund! Min far havde en ruhårs tysk jagtterrier i knap 5 år førend han måtte give op - hunden blev afhændet til en mere aktiv jæger end min far.
Men det er altså ikke en hyggehund - der er en grund til den hedder jagt-terrier.
Jeg kender nogen der havde en lille sort engelsk terrier, jeg kan ikke huske race-navnet, den var totalt psykopat og udryddede alt hvad den kom i nærheden af. Skæg hund vil nogen nok mene - jeg ved sku ikke rigtig...
Min var også ruhåret. Fik 4 H i rævesprængning på gravprøve. Iøvrigt aldrig syg. Det havde den ikke tid til
EJB skrev:
Nej Christian, ikke bavl, men lort i lange baner, så når det hele sejler, går der lang tid inden vi igen har dyr i haven.
Så vil jeg gerne se beviser for det!? Nu ved jeg godt hvordan det ser ud når man køre gylle ud og det sejler absolut ikke... 20-25 tons pr Ha lagt ud med slanger eller nedfældet, sejler bestemt ikke...