[tag]Lintz[/tag] Synes ikke du er helt fair, det er jo træpiller og ikke alle åbner og gennemgår sække når de modtages. F.eks mig selv.
De gange jeg har fundet sække med huller i og de trak fugt eller direkte modtagelig for regn, så gik min leverandør da ind og byttede sække ved næste levering uden at tvivle.
Skal man åbne sække og gennemgå den indenfor 14 dage, så er leverandøren ikke værd at handle med, da meget få sikkert gør dette, især pga. besværet og pladsmangel og hvorledes paller nu stilles ved ens hus, så de tages i brug som man skal bruge dem.
Så mon ikke, hvis dette er tilfældes, at det er godt at vide at hos forhandleren her, skal man altså tage alle sække af pallen og gennemgå for fejl, da det lyder til at de kun forholder sig til de 14 dage som er gældende ved fjernhandel. Og det er noget man må respektere når man handler sådan sted, og de nu følger loven punkt til prikke, og ikke forstår hvordan deres produkt bruges og f.eks 8 paller ikke gennemgås ved modtagelse hos størstedelen af modtagere som får træpiller på paller.
Det er jo også værd at bemærke at nogle sække ikke er til at se igennem, så hvordan skal et gennemsyn forsvares uden at ødelægge X antal ton poser fordi forhandleren kun vedstår sig de 14 dages returret som du henviser til i din kommentar.
Jeg ejer heldigvis heller ikke aktier i det pågældende firma eller har nogen andel eller aktiver der