Jeg tror ikke stokerbent er alene om at undre sig.
Vi har jo alle fået fortalt hvordan der har været kø ved ved kopi maskinen da den "nye" Bio18 skulle til verden ikk´?
Der er vel ingen virksomhed der kan overleve i længden på at få deres produkt kopieret, heller ikke AMS.
Forum siden tilhører ikke AMS. Siden tilhører Tommi Fisker, som ikke har nogen interesser i selv AMS. men blot sætter siden til rådighed for multi folket.
levi skrev:Reservedele kan du altid få igennem os - HVIS der skulle ske noget.
Men slå nu koldt vand i blodet, har nogen tænkt på at de måske bare holder ferie ?
syntes dælme de virker meget LIGEGLADE med kunderne
at nogen kan føre forretning som de gør det fatter jeg godt nok ikke med mindre man er ude på at køre den i sænk
JOP skrev:Jeg tror ikke stokerbent er alene om at undre sig.
Vi har jo alle fået fortalt hvordan der har været kø ved ved kopi maskinen da den "nye" Bio18 skulle til verden ikk´?
Der er vel ingen virksomhed der kan overleve i længden på at få deres produkt kopieret, heller ikke AMS.
Jeg tilslutter mig JOP´s tanke
Kender til hvordan Benekov-fyr virker. (Godt)
Bryder sig ikke om mennesker der lyver og stjæler sig til Succes.
Fyret er slukket. Lad os se hvad der kommer op til vinter..???
levi skrev:Reservedele kan du altid få igennem os - HVIS der skulle ske noget.
Men slå nu koldt vand i blodet, har nogen tænkt på at de måske bare holder ferie ?
Hej
Du må da om nogen sidde inde med en viden, da i jo forhandler reservedele derfra.
Med Venlig Hilsen Ole S.
Multi 22 på Viadrus kedel, Trækstabilisator
Røgvender over herd, plader midt i kedlen.
Timetæller, Vvb 140 l.
Ca 6 meter isokern, 25 m. præ isolerede pexrør
Du må da om nogen sidde inde med en viden, da i jo forhandler reservedele derfra.
Der var ved tilvirkningen af BIO 18 krav om at den skulle kunne bruge samme stumper som MULTI 22.
Så måske derfor nogle er så rolige...???
Kender til hvordan Benekov-fyr virker. (Godt)
Bryder sig ikke om mennesker der lyver og stjæler sig til Succes.
Fyret er slukket. Lad os se hvad der kommer op til vinter..???
Servteqh skrev:
Der var ved tilvirkningen af BIO 18 krav om at den skulle kunne bruge samme stumper som MULTI 22.
Så måske derfor nogle er så rolige...???
hvem er producent af bio 18
hvem producere reserve delene
der må da være nogle der har patent på noget af det, eller er det kun mærket multi22 de har patent på varemærket. For det er sku ikke meget værd når folk bare kopiere virkemåden og kalder det deres navn