Har kørt manuel urstyring denne weekend. Brændeovn og solvarme fra udestuen har været mere end rigeligt til at varme hytten op fra morgen til aften. De tykke 20 mm gulvklinker i badeværelset holder fint på varmen i løbet af dagen. Vintergækkerne er 3-4 cm høje og erantiserne er sprunget ud på sydsiden af hegnet. Måske bliver det en kort sæson på Stoker Pro i år.
Vores fyr har ikke fået nye piller siden tirsdag. Det står mest af alt bare og fiser husleje af ml pausefyring og 30 %.
Lidt en kontrast i.f.t. en fyldning hver tredje dag for et par uger siden. Men, der var garagen selvfølgelig også sløjfet med ind for at undgå frost inden for.
newpas skrev:Bare rolig alex. Det bekræfter os blot i at Kbh ligger laaangt væk fra danmark!
Ja men det har altså også noget at gøre med, at jeg er flittig til at gasse firehjulstrækkeren godt op, når jeg holder for rødt, så vi har fået brændt hul i det satans ozonlag
Du mener vel at Du forøger mængden af drivhusgasser, ved at gasse firehjulstrækkeren godt op?
Ozonlaget har ikke så meget med drivhuseffekten at gøre, men mere med mængden af skadelig
UV stråling, som kan føre til en forhøjet risiko for hudkræft at gøre.
Jeg ved godt, at jeg ødelægger din joke. -Undskyld
»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«
Citat: Mark Twain