og så råber jeg lige et sætning ud her...... ja faktisk kun et ord, som har kæmpe betydning i jeres garanti og byttepolitik.....
GRÆNSEHANDEL!!!!!!
bemærk det er pillemadsen GMBH i har handlet med, altså et tysk selskab, der kan forbrugerrådet, ombudsmanden, folketinget, eller vestjysk skyttelaug, intet stille op imod.
Det eneste man kan appellere til, er Allans egen forretningsførelse, og at man har fået et produkt som er noget skrammel.
Problemet nu, er så at RW ikke er forpligtet til at markedsføre et produkt der kan bruges i alle slags fyr. De sælger kun træpiller. Mit fyr kan jo sagtens æde dem, og derfor kan de holde deres ryg fri.
Hvis ham fra RW mener et scotte er et lortefyr, så er det jo nok fordi du ikke er den eneste der har henvendt sig med problemet, og alle dem med twinheat, baxi, gejs og andet stort stoker, oplever ikke noget problem, for de æder dem med pose og alt
ja selv pallen ryger med igennem på nogen af dem....
Men jeg mener nu stadig at en træpille til de penge, bør have en højere kvalitet, især når man ser på hvad man tidligere har modtaget fra RW. Jeg køber dem heller ikke mere.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.