Har en bekendt hvis motor til den interne snegl er død ( siger hendes vvs`r ) men samtidig så siger han at de ikke kan bruge dem som sælges rundt omkring, da der er forskel på størrelsen, er det rigtigt ?
Skulle det være korrekt og hvis det er så heldig at der skulle være en som ligger inde med en motor med følgende nr : TY60-220-8-8 i fornuftig afstand til Sorø så sig gerne til
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig
Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm
Det kommer an på hvor gammel brænderen er - i de "gamle" er afstanden mellem de 4 bolte der holder motor fast på brænderen større end på de nye...
TYD/YN skulle passe over / er ombyttelige med hinanden så vidt jeg ved... ja og håber, da min 10kw brænder er leverer med TYD og når den dør smides en YN på
dannidines skrev:Det kommer an på hvor gammel brænderen er - i de "gamle" er afstanden mellem de 4 bolte der holder motor fast på brænderen større end på de nye...
Så er det nok der problemet er
gad vide om man i det hele taget så kan få en der passer
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig
Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm
john m skrev:Jeg har skiftet motor på en af de første brændere jeg borede 4 nye huller ,intern snegl måtte have en
bøsning for at passe på det ny gear.
Sådan er det jo, men alle jeg har været ved har blot været 8mm aksel på motor/gear og en pinolskrue i snegl.
Men da vi er de rene forsøgskaniner os der har NBE grej, er der selvfølgelig ingen regler uden undtagelser
xkfc skrev:Sådan er det jo, men alle jeg har været ved har blot været 8mm aksel på motor/gear og en pinolskrue i snegl.
Men da vi er de rene forsøgskaniner os der har NBE grej, er der selvfølgelig ingen regler uden undtagelser
Den gamle havde en 16kw brænder fra 1999 før han skiftede til RTB og der var hulafstanden til gear vist 70x70, hvor de nyere har 60x60.. akslen/hul i intern snegl var også af en større dimension...