så er den gamle kommet til "kort"

mit Display i V6,75 skriver strømafbrydelse, selv om det ikke har været tilfældet ?
Har været det hele igennem og kan ikke finde en fejl ?
er der nogen der har en ide om hvor jeg skal søge ?
Mvh Kasper
Det vil være en god ide at kigge efter løse forbindelser, og efter udstyr på samme stikkontakt eller fase.kdp skrev:Hej Alle
så er den gamle kommet til "kort"![]()
mit Display i V6,75 skriver strømafbrydelse, selv om det ikke har været tilfældet ?
Har været det hele igennem og kan ikke finde en fejl ?
er der nogen der har en ide om hvor jeg skal søge ?
Mvh Kasper
Det kunne vel også være en slidt eller defekt strømforsyning i styring der har fået den til at genstarte, det må den jo også opfattes som en strømafbrydelse ?pille bruger skrev:Det vil være en god ide at kigge efter løse forbindelser, og efter udstyr på samme stikkontakt eller fase.
En gammel fryser eller lignende kan sende "støj" ud på elnettet der kan opfattes som en strømafbrydelse.
Hvis det gentager sig, eller du bare ikke kan finde årsagen, så prøv med en opdateret chip.
Strømforsyning er ikke en løs del, men er en del af styringen, så man skal i gang med at måle lidt for at finde evt. fejl.kdp skrev:er strøm forsyningen nem at skifte ?
er fingernem.
jeg har faktisk kun skiftet blæser på min Woody ellers er den kørt upåklageligt i snart 4 år :-)
Det med samme foto sensor og el-tænder, det mener jeg er godt gået
Mvh Kasper
Hvad med en V7 eller en V13kdp skrev:Takker for svar, kikker på mulighederne.
kan jeg med fordel opgradere til V10.... styring ?
Mvh Kasper
kdp skrev:hvorfor ikke en V10, V13 kender jeg slet ikke ?