Et cry for help - Vi kom hjem i nat, til et fyr uden piller - UPS! Den skreg A1 og vi fyldte piller - Desværre så ser det ud som om displayet på pumpen er gået i stykker, det flimrer i hvert fald helt vildt. Jeg har forsøgt at tænde og slukke, samt taget al strømmen fra fyret - Det virker ikke
Jeg har så læst nogle af jeres opslag, og overvejer om det kan være kondens på printkortet den er galt med.
Jeg skal derfor have skilt pumpen fra huset, men det kræver jo, at den bliver tømt for vand, og her står blondinen af - HJÆÆLP hvordan gør jeg det? (Synes ikke der står noget i manualen som jeg HAR læst igennem)
Et cry for help - Vi kom hjem i nat, til et fyr uden piller - UPS! Den skreg A1 og vi fyldte piller - Desværre så ser det ud som om displayet på pumpen er gået i stykker, det flimrer i hvert fald helt vildt. Jeg har forsøgt at tænde og slukke, samt taget al strømmen fra fyret - Det virker ikke
Jeg har så læst nogle af jeres opslag, og overvejer om det kan være kondens på printkortet den er galt med.
Jeg skal derfor have skilt pumpen fra huset, men det kræver jo, at den bliver tømt for vand, og her står blondinen af - HJÆÆLP hvordan gør jeg det? (Synes ikke der står noget i manualen som jeg HAR læst igennem)
Sådan noget skidt
Umiddelbart kan der vel skilles ind til printet på pumpen uden at tømme vandet af..
Antager lidt at det er en Grundfos Alpha2 pumpe af en slags... Passer det ?
Sådan fejl ses desværre ofte og jeg har aldrig oplevet skyggen af kondens i de pumper.
Fejl på print er mere normalt.
Du kan adskille den uden at rode med vand, den sorte hus kan deles fra selve det røde pumpehus.
Spørgsmålet gå så lidt på om det er den type med smal sort kant (ca. 10mm)
eller om den er den med bred kant (ca. 30mm)
Den med bred kant plejer jeg at kunne lave...
Hvor er det henne i landet..?
/ Christian
Har gerne lidt dele til NBE / Baxi + diverse pumper på hylden.