Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Grevens » 10 dec 2013 21:42
Indlæg af Duborg » 10 dec 2013 22:19
Indlæg af triumph » 10 feb 2018 14:08
Indlæg af pendec » 10 feb 2018 14:18
triumph skrev: ↑10 feb 2018 14:08 Har lige hentet en palle Sodre piller. De var helt kaffebrune, og giver en masse slagger og aske. På posen står til; Eldning (brændsel) eller strøelse. Måske ikke et kvalitetstegn
Indlæg af triumph » 10 feb 2018 18:30
pendec skrev: ↑10 feb 2018 14:18 Jeg har kørt med södra i nogle måneder, og kun pga. luft har jeg lidt af slagger, det er væk efter luft er sat korrekt, så ja, de skriver stald strøelse men det er vel det samme som folk der bader i vin? Hvorfor skal dyr ikke havde lidt ekstra godt. jeg synes de er lyse og længder ens. Sådan er vi så forskellige. Askemængden er ikke anderledes end mine neova, og ja asken ligner dog kaffegrums til forveksling hmm, södra i Danmark sælger spåner til stalde og landbrug, kan det tænkes det er en reklame tekst og ikke en anbefaling af brug af indhold? Andre sider skriver træpillerne ikke skal bruges som strøelse. Dumt er det så, at skrive på poserne sådan.
Indlæg af pendec » 10 feb 2018 21:34
Tilbage til "Træpille forhandler erfaringer - Sjælland"