Fedt, sådan Chrome popup's er da ikke særligt behagelige, dem ville jeg holde mig fra.
Jeg har et lign. problem med en enkelt side jeg besøger med tv serier, der virker adblock på pc'n fint men på mobil, så fyldes min mobil af alverdens mærkeligste popup og reklamer som jeg slet ikke kan komme forbi, det kører simpelthen i en ring, så man ikke kan komme ud af siden.
Dog ikke sådan "notifications" som du ser fra Chrome, det ser særligt irriterende ud, så mon ikke det er et addon som virker på mobil, og er tilføjet i Chrome browser, så der kan sendes beskeder som notifications.
Det kan dog også være en anden form for Chrome plugin, da Chrome funktioner også ligger i Android kernen i en vis form for framework, hvor det kan bruges, og måske af en browser.
Har desværre ikke løsningen, måske at fjerne browser, og hjælper det ikke , så er der kun en vej , hurtigt, at nulstille telefonen, og håbe det ikke kommer tilbage med det samme lige efter.
Prøv at lukke alle apps på telefonen, kommer de popup's så også? Så er det jo nok en app som benytter Chrome til at vise det, via links til websider.